Нові методичні рекомендації щодо оцінювання учнів з ООП

МОН та Український інститут розвитку освіти розробили методичні рекомендації для вчителів щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (ООП). Це одне із завдань, визначених Національною стратегією зі створення безбар'єрного простору в Україні, яку започаткувала перша леді України Олена Зеленська.

Мета — надати вчителям ефективний інструмент для оцінювання прогресу учнів з ООП. Так педагоги якісніше реагуватимуть на потреби учнів, відстежуватимуть зміни в освітньому процесі, упроваджуватимуть дієві адаптації та модифікації.

Ключові аспекти методичних рекомендацій:

  • основні документи, що регулюють питання оцінювання;
  • загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання осіб з ООП в умовах інклюзивного навчання;
  • роль команди супроводу;
  • педагогічне спостереження та практика підтримки;
  • залучення батьків і роль оцінювання під час переходів між рівнями освіти.

Оцінювання — це комплексний процес, який враховує індивідуальні особливості кожного учня, фактори, що впливають на навчання, необхідність гнучкого підходу. Це даватиме змогу демонструвати особистий прогрес і досягати якнайкращих результатів.

Повний текст методичних рекомендацій — за покликанням.

Поділитися: