Ключові акценти в науково- методичній роботі 22-25 н.р.
Подолання психологічних втрат та збереження ментального здоров'я : приоритетні напрямки роботи практичних психологів, соціальних педагогів ЗЗСО 24-25 н.р.Управлінські втрати: стан та прогностика в елементах системи закладів освіти для застосування керівниками ЗЗСО у 24-25 н.р.Технологія організації та проведення майстер-класу/майстерки: практичний аспектМР щодо організації освітнього процесу в ЗДО 24-25 н.р.МР щодо організації освітнього процесу в початковій ланці 24-25 н.р.МР щодо викладання предметів мовнолітературної освітньої галузі 24-25 н.р.МР щодо викладання іноземних мов 24-25 н.р.
МР щодо викладання історії, правознавства, громадянської освіти 24-25 н.р.МР щодо викладання зарубіжної літератури 24-25 н.р.МР щодо викладання предметів математичної освітньої галузі у 5-11 класах 24-25 н.р.МР щодо викладання географії у 6-11 класах 24-25 н.р.МР щодо викладання біології та екології 24-25 н.р.МР щодо викладання інтегрованого курсу "Пізнаємо природу"/"Природничі науки"/"Довкілля" 24-25 н.р.МР щодо викладання хімії у 7-11 класах 24-25 н.р.МР щодо викладання фізики та астрономії у 7-11 класах 24-25 н.р.МР щодо викладання інформатики 24.25 н.р.МР щодо викладання технологій, трудового навчання та креслення 24-25 н.р.МР щодо викладання інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" та предмета "Основи здоров'я" 24-25 н.р.Науково - методичний супровід упровадження STEM - освіти в освітній процес 24-25 н.р.МР щодо питань організації виховної роботи в ЗЗСО 24-25 н.р.
МР щодо викладання фізичної культури 24-25 н.р.
МР щодо викладання курсів, предметів духовно - морального спрямування 24-25 н.р.Особливості викладання мистецької освітньої галузі НУШ у ЗЗСО 24-25 н.р.МР щодо викладання мистецької освітньої галузі 24-25 н.р.МР щодо організації інклюзивного навчання з ООП у ЗЗСО 24-25 н.р.Особливості надання логопедичних послуг дітям з ООП 24-25 н.р.МР щодо впровадження елементів медіаграмотності в освітній процес 24-25 н.р.Організація роботи бібліотекаря ЗЗСО 24- 25 н.р.